onsdag 4 augusti 2010

Semester virkning / Vacation crochet

Garnet som jag köpte här om dagen har jag börjat att virka en halsduk av. Det är lagomt arbete när man är på semester. Jag såg denna fina halsduk på en av bloggarna som jag föjler och jag kunne bara inte låta bli att börja på en halsduk till mig själv./ I started crochet on a scarf off the yarn that I bought the other day. It is nice work to do on vacation. When I first saw this lovely scarf on one off the blog I am following I just had to do one for myself.


Om du också skulle vilja virka en sådan halsduk kan du gå in på sidan son visast nedanför. / If you too would like to do this crochet scarf go to this page.
http://www.ravelry.com/patterns/library/spring-ripple-scarf

Mönstret är lätt och roligt att göra. Mönstret står på engelska men har också ett bra diagram som äär lätt att följa. / The patter is easy and to fun work on.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar