tisdag 3 augusti 2010

Ferie, hjälp... / Vacation, help...

Typiskt! Vi har börjat vår ferie i dag och jag hade givetvis spilt på mina vita byxor( jag skulle ju kläd upp mig och vara fin). I tvättmaskinen med dem. Nu kunne vi äka och handla. Men var är blinycklarna? Jo, i mina vita byxor :-) /Typical! We started our vacation to day and I had some mess on my white pants( I had dressed up to day). To the washing maschine they go. Now we could go shoping. Where is the key to the car? Yes, in my white pants LOL...
Efter någon dividering fick vi upp tvättmaskinen så vi kunne ta ut nyckelen. / After some trying we could open the washing machine and take out the key.

Här är min handel i dag. Nu har jag något att göra på kvällarna. Vad det kommer att bli visast en vid ett senare tillfälle. / This is what i bought today. What it is going to bee, I will show you another time.

Ha en trevlig läsning. / Have a nice reading time. So long. Elisabeth

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar