söndag 20 juni 2010

Mitt lilla tomathus / My tomatohouse

Här har jag börjat med tomathuset. Jag har hämtat gamla tegelstenar och lagt de löst uppepå backen. Först tog jag bort gräs och stenar. Jag tycker att det blev riktigt charmigt.

Here I have started with the tomatohouse. I have picked the old bricks and laid them on the ground. First I removed the grass and stones. I think it was really charming so far.


Här hjälper gubben mig att göra iordning fäster till taket.
My husband helps me with the roof.
Jag kunne inte vänta tills tomathuset helt klart. Jag måtte sätta dit några platnor.

I could not wait until it was finished. I just had put some plants there.

1 kommentar:

  1. Jeg har prøvd flere ganger å plante tomater, men får det ikke til... Men så har jeg ikke sånt fint hus som deg heller da :o) Lykke til, de blir sikkert kjempegode!

    SvaraRadera